[hacklabs-fi] Re: [Helsinki] Tapaaminen torstaina koelsen tiloissa?

  • From: Antti Ahonen <aahonen@xxxxxxxxx>
  • To: hacklabs-fi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 2 Nov 2009 01:12:47 +0500

Hei.
Sori olin reissussa viikonlopun, meillä voi kyllä esim 8.11 palaveerata.
Tavoitin se Taran vihdoin, joka hoitaa sitä samassa talossa olevaa
taidetilaa Ptarmigania.

Tara haluaisi ruveta pitämään tilassaan jonkinlaista pienimuotoista
kuukausittaista elektroniikkatyöpajaa. Kokeellisen elektroniikan
seuran kanssa ollaan hommassa mukana, jos teitä kiinnostaa niin
isommalla porukalla homma sujuu aina mukavammin.

Siis ajatuksena on että ihmiset voivat tulla sinne projektiensa
kanssa, ja paikalla on erilaisia ihmisiä jotka tietävät jotain
jostain.

Mutta tuossa voisi olla yksi konkreettinen yhteistyöidea josta voisi
aloittaa. Samalla voisi löytyä myös potentiaalista hacklabistä
kiinnostunutta porukkaa.