[gnestahandel] Semester - presentkort

  • From: kassor <kassor@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "Gnesta Handel gruppmail" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 04 Jan 2016 21:13:47 +0100

Hejsan,
God fortsättning allihop!
Först vill jag tacka alla för att ni har sparat eventuella presentkort under
december månad, det har underlättat mycket för mig.
En del av er har efter jul redan fått ersättning för de presentkort ni lämnat
in, men jag kan tänka mig att fler av er sitter med presentkort som ni vill
lösa in.
Därför tänkte jag nu be om ytterligare en tjänst... Jag åker på semester en
vecka utomlands och är tillbaka fredagen den 15/1-16, jag vore oerhört tacksam
om ni undviker att lämna in presentkort i butiken under denna tid. Allt för att
underlätta för min personal och för att undvika att det blir fel i
redovisningen.
För er som väljer att fakturera går det alldeles utmärkt att göra som vanligt,
glöm inte bifoga presentkorten bara :-).

Med vänlig hälsning
Marie Rosander
Kassör Gnesta Handel
Mail: kassor@xxxxxxxxxxxxxxx