[gnestahandel] SV: [gnestahandel] Morgonmöte Tjejkvällen

  • From: "Tina Andreason" <andreasonsel.tina@xxxxxxxxx>
  • To: <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Feb 2015 11:34:46 +0100

Jag kommer på mötet

Med vänlig hälsning

Tina Andréason elkedjan

Från: gnestahandel-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:gnestahandel-bounce@xxxxxxxxxxxxx] För Per Bormark
Skickat: den 9 februari 2015 10:18
Till: gnestahandel@freelists. org
Kopia: 'Peter Karlsson'
Ämne: [gnestahandel] Morgonmöte Tjejkvällen

Hej!

Peter på ÖSP bjuder in på morgonmöte onsdag 25/2 kl 8:00 på Pelle & Lottas
Cafe. Tjejkvällen är planerad till 24 april, och jag hoppas att vi kan
träffas så många som möjligt och ta fram lite nya ideer och spår för en av
våra större aktiviteter. Det blir kaffe/macka, så anmäl er till mig senast
18/2.

Alltså: Pelle & Lottas Cafe på onsdag 25 feb kl 08:00. Anmälan senast 18/2.

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

Box 43, 646 21 GNESTA

0158-36005