[gnestahandel] Pengar för inlösta presentkort

  • From: kassor <kassor@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "Gnesta Handel gruppmail" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 03 Dec 2015 14:16:10 +0100

Hejsan,
Vill bara påminna om att detta är sista veckan som ni kan lämna in/fakturera
för presentkort ni löst in i butiken.
Sedan ber jag er hålla på alla presentkort under december månad och i januari
går det alldeles utmärkt att lämna in/fakturera dem igen. Detta för att jag har
alldeles för hög arbetsbelastning under december månad så jag hinner helt
enkelt inte med all pappershantering och bokföring det innebär med
presentkorten.

Med vänlig hälsning
Marie Rosander
Kassör Gnesta Handel