[glideplan_swproj] Fwd: Re: Oponentura projektu

  • From: Tomáš Zámečník <pulcik@xxxxxxxx>
  • To: glideplan_swproj@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Jun 2012 16:11:11 +0200 (CEST)

# ------------ Původní zpráva ------------
# Od: Tomáš Holan <Tomas.Holan@xxxxxxxxxxx>
# Komu: Tomáš Zámečník<pulcik@xxxxxxxx>,
# Kopie:
# Předmět: Re: Oponentura projektu
# Datum: 12.6.2012 13:44:30
# ----------------------------------------
# Dobry den,
#
#     posilam Vam sve poznamky z prohlizeni Vasi aplikace,
#     pokud byste chteli na neco z toho reagovat
#     (treba ze mi neco uniklo), napiste!
#
#  > V teto souvislosti se chci zeptat, zda mame pred obhajobou prostor
#  > na odstraneni pripadnych chyb, ktere se jeste objevi?
#
#     No, vedouci i oponent by meli posuzovat odevzdanou versi.
#     ALE co budete predvadet Vy, je na Vas a rekl bych,
#     ze vypada lepe, pokud nekdo zmini tu ci onu chybu
#     a Vy muzete rici, ze uz jste to opravili a pripadne predvest.
#        (Tedy nemeli byste predvadet noc uplne odlisneho,
#         ale pokud objevite bug, je pochopitelne,
#         kdyz si pro predvadeni vyberete opravenou versi).
#
#     Tomas Holan
# -------------------------------------------------------
#
#     Postrehy a pripominky:
#     * adresar na ulozeni dat je po instalaci nastaven na ...Updraft/bin
#     * okno s mapou je cerne, po restartu uz tam je mapa
#       - AHA, mapa se nacita postupne (aniz by bylo videt, ze se nacita)
#         a kdyz se chvili pocka, tak se neco objevi.
#         Pokud uzivatel nevi, ze ma cekat, zkusi se prepnout na jinou mapu,
zacne
# se nacitat a nic neni videt...
#     * ukonceni - nepta se, jestli neulozit rozdelanou praci (Track) a proste
# skonci
#     * pomohlo by, kdyby soucasti byla nejaka ukazkova data (zaznam stopy, kdyz
# ji umi zobrazovat)
#     * kdyz otevru .igc soubor, vidim krivky profilu,
#       ale hodil by se zpusob, jak se presunout MAPOU (napr. na startovni bod)
#          (stahnul jsem si nejaky soubor a ted nevim, kde na zemekouli ho mam
# hledat
#             (ale kdyz zmensim na CELOU zemekouli, tak cosi vidim a pak uz
# pozvetsuju)
#     * pri 3D pohledu na mapu je videt, jak se pri posouvani skokem meni
velikost
# napisu, tloustek car
#       i rastru (les) (mozna je umyslne)
#     * obcas je v mape cerny ctverec (kdyz jsem off-line) (screenshot),
#       = chapu, ze jsem off-line, tak ma, co ma, ale stejne je divne, ze CHYBI
# ctverec
#     * kdyz nastavuju (off-line) New task, tak se cara prodluzuje do jineho
# bodu,
#       nez kam klikam cca o [-10,-40]
#     * pri restore 2D se cara posune, takze ted je OK => to tu caru kresli "ve
# vzduchu"?
#       = ANO, kdyz hybu 3D pohledem, cara je "nad povrchem".
#     * ...kdyz pripojim online?
#       = stejne.
#     * i kdyz jsem online, obcas je na mape prouzkovany obdelnik (screenshot)
#     * zvetsovani mapy koleckem ani dvojklikem neudrzi stred ma miste, kde je
# mys
#     * pokud mapu dvojklikem zvetsim (zoom) a zase dvojklikem zmensim,
vysledkem
# je posunuta mapa
#
#
#     Nenasel jsem:
#        - jak zobrazit mapu s vyskou terenu (jako je na Figure 4. v uzivatelske
# doc.)
#          - vlastne... mozna to je na "ArcGIS, Satellite Imagery", jen to neni
# moc videt,
#            nesly by ty vysky necim pronasobit?
#        - jak zobrazit informace o letisti / airspaces; musim nacist nejaky
# soubor? Kde ho vezmu?
#
#     Funkcnost:
#     - tvorba letu (= pridavani bodu)
#     - zobrazeni
#       - mapy
#       - turnpoints & airfields
#       - trasa s parametry
#     ...to vsechno s dokumentaci, ale stejne mi neni jasne,
#     kde je v tom prace pro sest lidi
#     => az budete pripravovat obhajobu, zkuste vyjmenovat,
#        co vsechno jste museli udelat.
#
#

To visit archive or unsubscribe, follow:
//www.freelists.org/list/glideplan_swproj