[gcg] Re: wspolne zakupy ?

  • From: cordex@xxxxxxxxxxxxxx
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 22 Dec 2005 01:08:35 +0100

Użytkownik Kamil Antkowiak napisał:

>Ale jak to mówi Mali mój miszcz liczą się chęci a nie słowa !!!

Ty se malim geby nie wycieraj tak??

I naucz sie pisac bezblednie slowo mali.

mali
>Nie ma problemu załatwię te krętliki od DUDKA bez problemu.

>Przypadkiem z nim rozmawiałem na temat krętlików tydzień temu jak u niego
byłem.

>Kamil

BOSZE jaki ten mój język polski nie doskonały.

Gdyby to moja psor z polskiego przeczytała, to by biedaczce włosy wypadły.

Ale jak to mówi Mali mój miszcz liczą się chęci a nie słowa !!!

Wesołego w Święta kamil

  _____