[gcg] tak dla śmiechu.

  • From: "czarny" <czarnypt@xxxxxxx>
  • To: "limal" <limal@xxxxxxxxxx>, "katon" <katonski@xxxxx>, <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>, "AREK M" <araz@xxxxx>
  • Date: Wed, 30 Mar 2005 18:33:08 +0200

podobno autentyk.

K - Klient
H - Helpdesk

K: Halo, tu Klaudia Nowak. Nie mogę wydostać swojej dyskietki z

    komputera.

H: Czy naciskała Pani na ten guziczek obok wrzutnika dyskietek?

K: Tak, ale to nic nie dało.

H: Ok, zapiszę problem i informatyk skontaktuje się z Panią ...

K: Ojej, chwilkę... Przepraszam bardzo. Właśnie zauważyłam moją

   dyskietkę na biurku. Widocznie wogóle jej nie wkładałam do

komputera.

 H: Proszę nacisnąć na "Mój komputer" - jest po lewej stronie ekranu.

 K: Po lewej u mnie czy u Pana?

H: Dzień dorby, w czym mogę pomóc?

K: Halo... nie mogę drukować.

H: Proszę kliknąć na Start i ...

K: Nie zaczynaj z tym całym technicznym gównem, nie jestem Billem

  Gates'em ...

Wiadomość nagrana na automatycznej sekretarce Helpdesk:

"Halo, tu Ewa Jansen. NIe mogę drukować. Za każdym razem jak klikam na

drukarkę w Wordzie, otrzymuję komunikat: "Drukarki nie znaleziono". To

niemożliwe, drukarka stoi na biurku od razu obok komputera, ja widzę

ją doskonale a komputer jej nie widzi??

K: Dzień dobry, moja drukarka nie drukuje koloru czerwonego.

H: Czy ma Pani kolorową drukarkę?

K: Aha..., przepraszam i dziękuję.

H: No dobrze a co widzi Pani w tej chwili na ekranie.

K: Zdjęcie pluszowego misia, które przesłał mi moj chłopak.

H: Teraz prosze nacisnąć F8

K: Nic się nie dzieje...

H: Co dokładnie Pani zrobiła??

K: Nacisnęłam 8 razy klawisz "f" i nic się nie dzieje...

 K: Moja klawiatura nie działa.

H: Jest Pani pewna, że jest podłączona i zainstalowana?

K: Nie wiem bo nie mogę spojrzeć na tył komputera, czy wtyczka jest

   tam wetknięta.

H: Proszę zatem wziąść klawiaturę w ręce i odejść od komputera kilka

   kroków.

 K: OK

H: Czy mogła Pani odejść od komputera?

K: Tak.

H: To znaczy, że klawiatura jest niepodłączona. A może jest jeszcze

   jedna klawiatura w pobliżu komputera?

K: Tak, leży jeszcze jedna. Oho, ta działa ...

 H: Pani hasło brzmi małe "a" i duże "V" oraz liczba 7.

K: 7 duże czy małe?

 Klient nie może wejść do Internetu

 H: Jest Pani pewna, że wpisuje poprawne hasło?

K: Tak oczywiście, patrzyłam dokładnie na kolegę i wpisuję to samo

   hasło.

H: Czy byłaby Pani tak miła i powiedziała mi hasło jakie Pani wpisuje?

K: Pięć gwiazdek

 H: Przepraszam a jakiego programu antywirusowego Pani używa?

K: Netscape.

 H: Niestety to nie jest program antywirusowy.

K: Tak, tak przepraszam, miałam na myśli Internet Explorer

 K: Mam nadzieję, że mi Pan pomoże. Kolega wgrał mi świetny wygaszacz

   ekranu, niestety za każdym poruszeniem myszki on znika ...

H: Jak mogę Pani pomóc?

K: Pierwszy raz piszę e-maila.

H: ok, a w czym tkwi problem??

K: Przy wpisywaniu adresu mojego kolegi. Znalazłam "a" na klawiaturze,

   ale nie wiem w jaki sposób mam do niego dodać tą śmieszną końcówkę??