[gcg] Re: słowenia na wekkend

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Aug 2005 15:15:44 +0200

z chęcią i ja bym się wybrał ale się nie wybiorę

tym co się wahają - pogoda na weekend w Borsku będzie do baru a nie na lotnisko
- promyki nadziei i słońca maja się pokazać po 16 sierpnia - weekend 19-21 to
może być ostatnia szansa na weekendowe przeloty ale ze prognozy długoterminowe
są niepewne trzeba jechać tam gdzie latać można

Gajowy