[gcg] rozwiązanie zagadki !!! Re: Re: PPG

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Aug 2005 15:30:32 +0200

WiadomośćJAK TO ZROBIĆ ZEBY NIE SRAĆ WE WŁASNE GNIAZDO ????
NAWET JAK SIĘ JEST KUKUŁKĄ ????

Art ostatnio pisał o jakimś żółtym skrzydle w pobliżu Rębiechowa
Jendrek czujny jak lew podwójny sugerował, że może to Art co akurat było nie
trafione.

Zagadka chyba pozostała by nie rozwiązana gdyby nie Detektyw Gajowy.
Bo przecież winowajca siedzi cicho jak myszka i robi sobie z nas jaja.

Jestem za powrotem do kar cielesnych z epoki średniowiecza dla tych którzy nie
potrafią dostosować
się do otoczenia ale, że gówno w tej sprawie mogę to mam nadzieję, że to się
już nie powtórzy:
http://www.gancarz.pl/lotnicze/2005_08_21_przodkowo/index.html

Jestem zniesmaczony Michał.

Detektyw Gajowy