[gcg] garminy + cross country + Święta

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Mar 2005 20:08:08 +0100

1. Garminy
------------------
Wszystkim którzy byli zaintersowani Garminami postaram się podesłać informację
jeszcze przed Świetami
(podesłac lub zadzwonić ;)

2. Cross Country
------------------
Możemy kupować jako członkowie GCG Cross Country po kosztach czyli za 10,50 zł
Jeżeli znajdzie się conajmniej 10 zaintersowanych np numerem 17 to:
- proponuje spotkanie w jakims Pubie (myślę ze Jacek nas przyjmie w Donegalu)
Jeżeli sa chętni wpisujcie się na listę jak sie uzbiera to zamawiamy - czas na
decyzje tak przed Świętami do czwartku.

3. Święta
No a w Święta się szykuje niezły prezent tylko nie wiem czy nasze rodziny będą
z tego zadowolone ; )
- zerknijcie co bedzie sie działo na Helu w/g prognoz na załącznik

Pozdrawiam i czekam na chętnych na XC-PL
Marcin