[gcg] fundusze z gminy

  • From: sb11@xxxxxxxxxxxxxx
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 06 Jan 2006 08:55:01 +0100

Witam wszystkich w Nowym Roku!

Przypadkowo natrafiłem na informacje o możliwosciach finansowania organizacji
pozarządowych z funduszy gminy w związku z tym, mam pytanie czy ktos sprawdzał
taką możliwość dla GCG ?
Czy wogóle jesteśmy zainteresowani dodatkowymi funduszami?

podaje przykład z mojej Gminy:
"WÓJT GMINY MIELNO
ogłasza otwarty konkurs dla organizacji pozarządowych na wspieranie wykonywania
zadań publicznych w zakresie upowszechniania kultury fizycznej, sportu i
rekreacji"...
"2. Upowszechnianie kultury fizycznej, sportu i rekreacji:
3)   organizowanie gminnych, regionalnych, wojewódzkich, ogólnopolskich i
międzynarodowych imprez sportowych
5) współorganizowanie i uczestnictwo w imprezach sportowych i
rekreacyjno-sportowych o charakterze ponadgminnym,
6) organizacja przygotowań do uczestnictwa reprezentantów gminy Mielno w
mistrzostwach województwa, Polski i Europy"...

Przypuszczam że w Gdyni też jest możliwość pozyskania środków na działalność
jeśli GCG spełnia warunki Ustawowe:
http://www.pozytek.gov.pl/Ustawa,o,dzialalnosci,pozytku,publicznego,i,o,wolontariacie,405.html

Pozdrawiam
Sylwester Banasik

ps. Co do lotnisk to Koczała jest chyba sprzedane prywatnemu inwestorowi.