[gcg] Re: dla wyjeżdżających z trójmiasta na fruwanie

  • From: "MOTORGAS" <motorgas@xxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 31 Aug 2005 09:44:49 +0200

Usiłowałem przed chwilą wyjechać z mojego biura w Sopocie. Policja i wojsko
zamknęło ulicę. Jest masakra. Spacerowa zamknięta. Słowackiego niebawem też.
Wszędzie korki. Nikt nie wie ile to potrwa hihi. W cywilizowanym kraju nie do
pomyślenia. Przeanalizujcie optymalną drogę wyjazdu z tego bałaganu jak ktoś z
Trójmiasta ucieka.

Pozdrawiam,
Radek Olsen Starszy

Motorgas sp. z o.o.
Aleja Niepodległości  606/610
81-879 Sopot
telefon + 58 763 53 76        0-602 726 102
fax + 58 763 53 77
www.motorgas.pl