[gcg] Re: Zaproszenie na noworoczne .. no prawie latanie PPG nad Zalewem Wiślanym start w Kadynach- NIEDZIELA 03.01.2009

  • From: Tomasz Hillar - gmail <tszybo@xxxxxxxxx>
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 02 Jan 2010 11:00:40 +0100

Witam !

Bardzo się. Rozesłałem wieść wszędzie gdzie mogłem , myślę że uda sie mega latanie w bardzo dużo skrzydeł.

Poniżej współrzędne miejsca zbiórki :)Parking trawiasty po lewej stronie, przed plaża.

Współrzędne geograficzne
N               E
54,306960   19,478931   w stopniach i ułamkach stopni
54 18,418   19 28,736   w stopniach, minutach i ułamkach minut
54 18 25,1  19 28 44,2  w stopniach, minutach, sekundach i ułamkach sekund
715975 531153 w metrach, w układzie geodezyjnym 1992 w stopniach i ułamkach stopni, oddzielone tabulatorem.

Lecz moja propozycja jest taka, aby spotkać sie na wlocie do Elbląga ( początek obwodnicy Elbląga ) Stacja STATOLI, oto namiar:

http://0l7.utnij.net

Zbiórka o 9:20 i wtedy ja Wszystkich przeprowadzę na miejsce , aby nie tracić czasu na szukanie miejsca. Co Wy na to ? , Czy dacie radę sami ?
Służę pomocą :)

Pozdrawiam i serdecznie zapraszam
Tomek Hillar
509-725-822

p.s Dodatkowo w miedzy czasie ustawiłem prognozę na Kadyny - Stara Plaża:
http://www.windguru.cz/pl/index.php?sc=225119

p.s Niech każdy weźmie termosik z .... i kiełbaskę My tez weźmiemy mięso do nabicia na kijek :)

Artur R pisze:
Witam! Bardzo fajny pomysł, piszę się.
Wg prognoz kierun i siła akurat wstrzelone, nie dla za wysoka (200m), poza tym może trochę śnieżyć przy minus 4, ale to pikuś, w ciągu dnia ma wszystko zdychać.
prognoza z piątku, 21:40:
http://www.gfspl.rootnode.net/gfspl/WIND10/48
http://www.gfspl.rootnode.net/gfspl/T2M/48
http://www.gfspl.rootnode.net/gfspl/RRR/48
warto przejrzeć i śledzić wszystkie ;)
Tomek, wskaż może namiar/dojazd na startowisko, żeby nie szukać, a pozdrawiam wszystkich noworocznie :)
Artur

Tomasz Hillar - gmail pisze:
Witam
Serdecznie zapraszam wszystkich latających i nielatających do Kadyn na noworoczne latanie :) Zbiórka w niedzielę 3.01.2010r na starej plaży w Kadynach, wstępnie o godz 10.00 Plan jest taki, że lecimy na początek do "Piotrusia" - stawa na środku Zalewu, a później na Krynicę Morską. A po wylądowaniu ognisko, kiełbaski ....... itp.

Pozdrawiam
Tomek Hillar

p.s. Oto przedsmak tego co może nas spotkać w niedziele.Latanie 31.12.2009: http://picasaweb.google.pl/CISZEK1008/SylwestroweLatanie31122009r#

Elbląska Grupa Paralotniowa