[gcg] Re: XC Borsk

  • From: "Robert Zagorski" <robert.zagorski@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Aug 2010 17:16:12 +0200

A ja zapraszam na XC China.

 <http://www.paracn.com/forum/viewthread.php?tid=26311&extra=page%3D1>
http://www.paracn.com/forum/viewthread.php?tid=26311&extra=page%3D1

Kilka dzisiejszych zdjec, tyle ze było bardzo mgliscie, i trzeba było
uciekac przed deszczem.

Kilka zatopionych samochodow na ulicach widzialem 3 dni wczesniej, a po
lataniu przyszla podobna ulewa.

Ale w imieniu tutejszego klubu zapraszam wszystkich na mistrzostwa swiata w
czerwcu przyszlego roku - wówczas jest super pogoda, przejrzyste powietrze i
podstawy na 4-5 tysiacach.

Gory przepiekne, infrastuktura super, ludzie tez bardzo przyjazni.

Jeśli kogos to interesuje to zapraszam na filmik z ostatniej edycji:
http://www.paracn.com/forum/viewthread.php?tid=25328
<http://www.paracn.com/forum/viewthread.php?tid=25328&extra=page%3D1>
&extra=page%3D1

Do tej pory brakowalo Polakow. Chinczycy potrafia z tego zrobic naprawde
wielka impreze, z taka pompa ze nie wiem czy w Europie paragliding spotyka
się z takim aplauzem.

Tu jeszcze kilka fajnych fotek.

http://www.paracn.com/forum/viewthread.php?tid=25671
<http://www.paracn.com/forum/viewthread.php?tid=25671&extra=page%3D2>
&extra=page%3D2

Imprezy po Chinsku:

http://www.paracn.com/forum/viewthread.php?tid=25048
<http://www.paracn.com/forum/viewthread.php?tid=25048&extra=page%3D3&page=6>
&extra=page%3D3&page=6

Należy tylko kupic bilet do Pekinu, dalej koszty jak w Koscierzynie.

Ja dzieci do czerwca odchowam, wiec mogę sluzyc za przewodnika i tlumacza.

Pozdrawiam,

Robert Zagórski