[gcg] Tak się wziąłem i postawiłem mały paraserwerek :-)

  • From: Grzegorz Cioch <gcioch@xxxxx>
  • To: GCG <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Mar 2005 14:38:49 +0100

Czołem,

wypełzłem ze stanu hibernacji i odpaliłem wirtualny serwer http://83.16.241.90. Transfer max. 128 kb/s, czas pracy: jak się da (do czasu postawienia serwera dedykowanego 24/7), pojemność oooooooo... taka (no, parę giga mamy). Na razie mam tylko to, co było na gcioch.webpark.pl, ale już idę do szafy po aparat i kabelek, a wtedy nie ręczę za siebie...

Chętnych do podesłania plików (jpeg, video, teksty itp.) które można walnąć na stronę albo zahostować i podlinkować do innych stron zapraszam

Pozdr
Grzegorz Cioch