[gcg] Re: Spotkanie paralotniarzy 22 Stycznia gdz 16

  • From: "Maciej Bejm" <maciej.bejm@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 Jan 2006 01:24:26 +0100

Wyraźnie do mnie pijesz...
Ale ja nie mówiłem o umiejętności latania na Kaszubach, lecz o praktykowaniu
tego typu aktywności.
Znam wszystkie najlepsze w naszej okolicy górki do latania i bardzo często
latam na najfajniejszej w danym dniu (wystawionej na określony kierunek
wiatru itd.).
W ciągu kilku lat 2 razy spotkałem kogoś na górce.
To miałem na myśli...

A Ty qaz umiesz latać na Kaszubach?
Opowiedz nam coś o tym.
Gdzie latasz przy wietrze z SW, bo mam kłopoty ze znalezieniem czegoś
dobrego na ten kierunek?