[gcg] Re: Przewietrzanie paczek

  • From: "Kamil Antkowiak" <kamil@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Dec 2005 20:47:00 +0100

Można zrobić jeśli są chętni.

Przepisy zostały tak napisane, że nie wymagają od pilotów przekładania
zapasów i przeglądów skrzydeł przez wykwalifikowana osobę.

Wolny wybór pilotów, jeżeli jest potrzeba to pomogę osobą  chcącym składać
sobie samemu zapasy w podszlifowaniu warsztatu układacza ( oczywiście za
free ).

Dodatkowo można to połączyć z przeglądami skrzydeł kupiłem w tym roku
porozymetr i betsometr.

Zrywarki do linek niestety nie da się przytargać na sale gimnastyczną jest
na stałe przytwierdzona do podłogi u mnie w domu :-)

Przeglądy i przełożenie zapasu w certyfikowanym warsztacie wykonującym
techniczną obsługę paralotni i spadochronów dotyczy tylko sprzętu do lotów
tandemowych i szkolnych.

Pozdrawiam Kamil

Paralotnie Nauka Latania instr. Kamil Antkowiak
  www.kamil.paralotnie.pl  www.paralotnie.org
    kamil@xxxxxxxxxxxxx     0 602 818 408
       INTERNETOWY SKLEP PARALOTNIOWY

  _____