[gcg] Prognozowanie noszeń ...

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 31 Aug 2005 21:29:21 +0200

Poszukiwania miejsca w sieci gdzie są takie prognozy dobiegły końca.

Jak to zwykle bywa trafiłem tam przez przypadek ;)
Jednak nie tak do końca przez przypadek ponieważ wiedziałem czego szukać.

Stawiam piwko pierwszemu, który/a napisze na jakiej podstawie można prognozować
wartości noszeń.
Dodatkową nagroda będzie link do tej prognozy. Czy się sprawdzi bedziemy testować wspólnie ;)

Na jutro prognoza dla Borska jak i większości Polski to
1,5-2,5 m/s - termika bezchmurna lub słaby rozwój Cu

p.s. szkoda tylko, że znalazło się dopiero pod koniec sezonu

Gajowy