[gcg] Re: Pokaz filmowy - Pełna mobilizacja!!!

  • From: "Marek Pietracha" <charius@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Apr 2007 20:45:43 +0200

Witam wszystkich.

Z nieukrywaną satysfakcją powiadamiam, że Praszczur ma już kupiony bilet na
jutro do Gdyni.
Odbieram go z dworca głównego w Gdyni o godz. 15:45.
Zależy mi na tym, żeby był on gościem nie tylko moim, ale Glide Clubu Gdynia.
To naprawdę Wielki Gość, choć na oko niepozorny.
Glajciarze w Polsce dzielą się na tych, którzy Praszczura znają, tylko o nim
słyszeli, albo dopiero usłyszą. Wy możecie spotkać się z Januszem Orłowskim już
jutro.
Jak ktoś go może przywitać na dworcu, będzie miło.
Pokaz filmowy w Wejherowie zaczyna sie o 19:00.
Salka projekcyjna na 160 osób, ale mam zapewnienie, że jak co, to się krzesła
dostawi.

Pozdrawiam i do jutra.
Marek Pietracha z Wejherowa