[gcg] OT:) - chello mnie wkurza

  • From: "qazvox" <qazvox@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Jan 2006 21:33:25 +0100

Podzielcie się opiniami o swoich 'internet providers' - chello mnie wkurza
drobiazgowością w liczeniu transferu.
Oto ostatni post od UPC (mam ligth'a - 15GB/miesiąc):
  Uprzejmie informujemy, że w toku rutynowo wykonywanych czynności związanych z
monitorowaniem sieci internetowej stwierdziliśmy, że w okresie bieżącego
miesiąca wykorzystali Państwo 66 % ilości pobranych danych powodujących
nadmierne obciążanie Sieci.

  Przypominamy, że zgodnie z Parametrami technicznymi usług internetowych dla
usługi internetowej chello light ilość pobranych danych powodująca nadmierne
obciążenie Sieci wynosi 15 GB. W przypadku przekroczenia ww ilości danych
Operator zgodnie z przysługującym mu uprawnieniem dokona ograniczenia przepływu
danych poprzez obniżenie prędkości transferu do maksymalnej wartości 48/128
kb/s.

  W celu zwiększenia ilości pobieranych przez Państwa danych zachęcamy do
zapoznania się z ofertą wyższych usług chello:
   * chello classic: prędkość do 2 Mbps/384 kbps,  ilość danych powodująca
nadmierne obciążenie Sieci od 25 GB
   * chello plus: prędkość do 4 Mbps/512 kbps,  ilość danych powodująca
nadmierne obciążenie Sieci od 50 GB
   * chello ultra: prędkość do 12 Mbps/1024 kbps  brak ilości danych
powodujących nadmierne obciążenie Sieci

  Szczegółowe informacje mogą Państwo uzyskac pod numerem telefonu 94 95
(opłata jak za połączenie lokalne) lub na stronach internetowych www.chello.pl
oraz www.upc.pl.

  Z poważaniem
  Dział Wsparcia Usług Internetowych