[gcg] Re: Niszczymy Bejma

  • From: MMW <jazgar@xxxxx>
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 07 Apr 2012 17:29:07 +0200

Hołek pisze:
Witam rozmawiałem z kolegami lataczami i wkórw jest ogólny na tego pojebca Macieja Bejma Jest prośba jak ktoś zobaczy tego łapćucha nad miastem proszę o telefon na pewno będę na niego czekał przy lądowaniu. Dzisiaj mu to wszystko powiedziałem przez telefon, ale ten pajac twierdzi że to my się na niego uwzięliśmy. No to jak tak twierdzi to ja nie będę gołosłowny.
Pozdrawiam Mirek Hołownia
tel 601610052
Czy to Jego ostatnia przygoda jako -ELEKTRYKA- na słupach wysokiego Sopot i okolice TVN24 Pozdrawiam Marek Wiśniewski :)))