[gcg] Re: Napiszta jak to było wczoraj

  • From: "Arsi" <perfecto7@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Aug 2005 11:45:53 +0200

ja już mam dosyć przeczekiwania tych jesieni i zim do nastepnęj termy -
kapituluje i przy pierwszej nadażającej się
okazji wsiadam po raz pierwszy na napęd - kto mnie rozdziewiczy ?

Sfrustrowany Gajowy

Gajowy, ja od miesiaca jestem rozdziewiczony  , na początku troszeczke
bolalo... (smiglo) :) ale nauczylem sie wskakiwac w odpowiednim momencie...
Pozniej nauczylem sie dzwonic do niejakiego zblizania...:) chyba warto... ,
bo wczesniej jakis dziwny niebieski smiglowiec 10 m nad startowiskiem w
Katach Rybackich mi sie uklonił :) dobrze ze bylem juz po...
Zaliczylem tez komin 5 m :) ale jazda !!!

Pozdrawiam
 Pepegowiec Arsi