[gcg] Na ten trudny okres kiedy Warun jest tak wyczekiwany :) Zaproszenie .... :))))

  • From: Tomek Hillar <tszybo@xxxxxxxxx>
  • To: glideclubgdynia <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jan 2006 18:57:02 +0100

Witam :)[image: :)]

    Trzon zapalonych miłośników lotów na paralotni/ motolotni i "w chmurach"
(czasami) z Elbląga i okolic ;) Zaprasza latających i chcących latać na
spotkanie i prelekcję mistrzów i instruktorów podniebnych lotów. Będą fotki,
wspomnienia z zagranicznych podróży, wskazówki i porady. Spotkanie odbędzie
się 22 stycznia w Bohema Jazz Club (al. Waszyngtona 21/ Skwer Kościuszki
-GDYNIA ) o godz. 16:00.Więcej informacji znajdziecie niebawem na
www.bohemajazzclub.pl. W razie pytań dzwońcie[image: !!]
Kontakt: Bohema Jazz Club  tel. 502-172-536 ,
monika@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, lub do mnie 509-725-822 (Tomek Hillar)
lub na maila
tszybo@xxxxxxxxxx

Pozdrawiam Tomek
Czekam na opinie co sądzicie o tym pomysle :))) Ja jestem Za ;)
--
Tomek Hillar :)
tszybo@xxxxxxxxx