[gcg] Re: Jest juz miejsce na moj film. Powspominajmy...

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Mar 2005 20:01:22 +0100

chwile zajelo mi umieszczanie tego filmiku, ale juz jest na "swoim" miejscu
http://ppg.lh.pl/filmy/2005_03_05_chlapowo.mpg
muzyka rodem z piekieł - moznaby dobrac cos bardziej subtelnego - chyba az tak hardtechnowo nie było w tą sobotę ?
- oprócz tego kolegi co chciał ze skrzydła zrobic zaprzęgo do kuligu na leżaka ;)

ja bym wstawił muzę ze slowami " pojawia się i znika i znika ... " na tego białego Shreka :)

za miejsce na serwerze dziekowac Adamowi :)
dziekujemy !!!

ms