[gcg] Re: Jastrzebia Gora - uruchomienie startowiska

  • From: "Art" <artfra@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Mar 2005 21:44:00 +0100

Moi drodzy
zobaczymy co sie da zrobic.
Co do pytania Adama- mysle iz sytuację da sie bardzo prosto rozwiazać.
Jeżeli okaże sie że na umocnienie może wejść zaledwie kilka osób to o tym
kiedy wystartujesz zadecyduje kolejka.
Wstęp damy tylko paralotniarzom. Widzowie bedą za siatka. O porzadek
będziemy sami dbali. Tak jak w Borsku.
Nie wiem czy mówimy o tym samym startowisku Krzysiu. Na tym na którym ja
dzis byłem są posadzone małe krzaczki i jakieś choinki. ( do kolan na
szczęście :) ) Tego na skarpie nie znam.
Tak jak napisałem - to są moje refleksje z dzisiejszego dnia.
Jeżeli uda sie to zrobic - bedzie super.
Prawdopodobnie zebranie zarządu będzie w tym tygodniu. Na pewno zajmiemy sie
tą sprawą.
Art
----- Original Message ----- From: "Einstein WP" <einstein5@xxxxx>