[gcg] Re: Fw: Re: kto latał na babich dzisiaj na ppg

  • From: "Art" <artfra@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Aug 2005 20:43:15 +0200

Nie należę do świętoszków... ale..
 wszyscy znamy prawa jakie obowiązują nas podczas latania nad plażami .
Zwłaszcza jak mamy napęd. Tyle się o tym trąbi na naszym forum że każdy, nawet
ten co nie ma PPG wie już jak mają sie sprawy. A przepisy dotyczą nasz
wszystkich- bez wyjatków. Jak pozwalają do 50 m to nie latamy wyżej , jak mamy
latać powyżej 100 to nie latamy niżej. Jak ktos ma inne plany i celowo łamie
pozwolenia- powinien być napietnowany.  Bo tu sprawdzi się chyba powiedzenie :
" jeden za wszystkich...." Jak jeden przegnie- wszyscy oberwiemy.
 Panowie- szybko udało się nam otrzymać zgody na latnie w miejscach, o których
nie tak dawno mogliśmy jeszcze marzyć. Nie zmarnujmy tego, bo pewnie tak szybko
jak możemy, tak szybko możemy to stracić.
Art