[gcg] Do wszystkich Koleżanek Paralotniarek i Kolegów Paralotniarzy :-)

  • From: "MOTORGAS" <motorgas@xxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Sep 2010 15:59:18 +0200

Witam :-)

W związku z rozpoczęciem intensywnego użytkowania i pilotowania ultralekkiego
samolotu i limitowanym [praca, dom etc] czasem przeznaczonym na czerpanie
przyjemności z podniebnych rozkoszy
podjąłem [jednak z trudem] decyzję o zawieszeniu mojej paralotniowej aktywności
czynnej [latającej] na czas nieograniczony.
Korzystając z tej okazji [mało radosnej jednak] składam paralotniarskie
podziękowania :
- kierownikom startu za zajebiście sprawne kierowanie lotami,
- wyciągarkowym za zawsze bezpieczne hole,
- wszystkim latającym gcg-owcom za wspaniałe towarzystwo,
- zarządowi za sprawne zarządzanie i skuteczne zbieranie składek.
W weekendy pogodowe polatuję przeważnie w Kornem [najczęściej z bratem Arturem
Olsenem Młodszym i Kamilem he he]. Zapraszam w odwiedziny.

Jeszcze raz pozdrowionka i dzienks za wszystko,

Radek Olsen Starszy

Motorgas sp. z o.o.
Aleja Niepodległości 606/610
81-879 Sopot