[gcg] Co za dzień PPG..

  • From: "Art" <artfra@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Mar 2005 18:43:25 +0100

Ruszylismy z Witkiem wczesnie rano..
 Ale Mrzezino przywitało nas straszna mgła.
Poprykalismy ale nie była to zadna przyjemnosc- ja podczas tego lotu normalnie
przemokłem..:)
Po chwili narady postanowilismy pojechać na Zaspe
Nim jednak dojechalismy do drogi prowadzacej do Gdyni lub Rumi przywitało nas
piekne słońce.
No i jeszcze minelismy Adama który pokazał nam nowe miejsce do startowania.
No to co mielismy robić- znowu latalismy. I latalismy  to tu, to tam. Potem
znowu gdzieś polecielismy. Aż było nas w powietrzu 6-7. Rewelacja. I wszyscy
nad chmurkami poprykalismy. :))
Co za dzień... Spaliłem dzis ok 8 litrów paliwa co daje gdzieś 3 godz zabawy..
Rewelka..:))))
I jeszcze te widoki....
 Art
PS. A tu jeszcze szykuja sie klify.. :)