[gcg] Re: Borsk - sprzedany !!!

  • From: "MOTORGAS" <motorgas@xxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Dec 2005 12:02:55 +0100

Witam,

Mimo wszystko szybka informacja kto kupił byłaby wskazana.
Może spróbujemy jakieś własne kanały informacyjne uruchomić. Zawsze to
jakieś zwiększenie szans jest na pozytywne negocjacje.
Rzuć nazwiskami, firmami. Właściciel skąd ? - poszperamy, uwidzimy. Radzę
nie wykonywać żadnych chaotycznych ruchów bez dokładnego rozeznania tematu.

Pozdrawiam,
Radek Olsen Młodszy

Motorgas sp. z o.o.
Aleja Niepodległości  606/610
81-879 Sopot
telefon + 58 763 53 76        0-602 726 102
fax + 58 763 53 77
www.motorgas.pl