[gcg] Re: Borsk

  • From: "Art" <artfra@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Nov 2005 21:12:50 +0100

A teraz raz jeszcze analiza faktów:
Gosciu kupil 250 hektarów gorzej polozone za ponad 1,3 melona Tu mamy
190 hektarów za 1,4 melona Czyli cena realna i to moze byc niestety
prawda, wychodzi grubo ponizej 1 zeta za 1m2 Ale, jak to mówia nasi
dawni przyjaciele "pazywiom, uwidim" A moze bysmy zrobili zrzute i
kupili to lotnisko? Wystarczy 14 osób po stówce albo 7 po dwie stówy,
ostatecznie 3 po pól banki.

Jendrek

Ja tam dzis tez nie mam nastroju do pisania.
Jednak przypomne Wam iz takie info przesylalem juz pod koniec wakacji.
Jednak niektórzy uwazali ze nie ma o co sie martwic. A moze okazac sie iz jest....
Gdy w Borsku beda latac samoloty to w promieniu wielu kilometrów nie bedzie w powietrzu bezpiecznie, i chyba nawet nie bedzie mozna latac...
Gdy w Konarzynach bedzie stadnina- nie bedzie latania, to proste- spadajaca lina moze wpasc w konie, wystraszyc je itd. A jezeli ziemia dookola tez bedzie zabudowana- to tez nie polatamy.
I tak zle i tak niedobrze....
JA tam zle nikomu nie zycze ale...
...oby Kaczory ich zniechecily do inwestycji, by im interesy szly kiepsko i inne takie ..
Co za rok...
pozdro
Art