[gevaot] Fwd: שיחה ילדי גן חובה- ג'

  • From: ariel goldman <ariel.goldman@xxxxxxxxx>
  • To: gevaot@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Nov 2013 16:29:57 +0200

שלום לכולם

צר לי לומר אך אני אינני מתכוון לשלוח את ילדי לפגישה היום- אחרי ששניים
מהם חזרו מהפגישה הקודמת עם דמעות בעיניים  מאוימים ומפוחדים   ( אלו שלא
היו מעולם חשודים, החשוד העיקרי שלי היה באותו זמן - כדרכם של שובבים
רציניים -ביום כיף עם אמא בירושלים )  ואני בעיקר הרגשתי כמי שהפקיר קצת
את ילדיו.
אני גם לא מתכוון שהם ישלמו על נזק שהם לא עשו, הדבר נראה לי לא צודק
וממילא לא חינוכי, ואינני יכול לראות את התרומה החברתית שהן יקבלו מזה
שהם ירגישו אשמים על לא עוול בכפם.
מי שהזיק צריך לשאת בתוצאות- חינוכיות וכלכליות ואם לא מוצאים אותו אז
הבעיה היא מבאסת אבל שלנו, אין סיבה שהם ירגישו אשמים או אפילו חשודים,
ולכן גם חתימת החוזה קשה בעיניי למה הם צריכים להיות כמזיקים פוטנצאלים
המתחייבים מעתה והלאה לשפר את התנהגותם.

אני מוכן ואפילו יכול לראות ערך מסוים להשתתפות בתשלום, אבל שלי בתור הורה,
  בלי להאשים אף אחד בצורה לא מבוססת ולכן מעליבה ופוגעת.

חשוב לי כאן לומר תודה, ולהביע את הערכתי  לועדת חנוך שמשקיעה הרבה בילדים שלנו

בהצלחה לכולנו

אריאל

בתאריך 14 בנובמבר 2013 00:27, מאת שובל וניצן רייז shovnitz@xxxxxxxxx: