[gemma] Re: Perzeidy Stan Chata 2015

  • From: Martin Chudjak <matoxy314@xxxxxxxxx>
  • To: gemma@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 13 Aug 2015 19:21:48 +0200

Nuže dobre. Teda Čremošné lúka vyhrala. Kto má námietky, mal namietať skôr.
*Tý čo viete pošlite súradnice. *Prípadne by sme možno mohli ísť aj spolu
nejakým spojom?
A ak teda rozumiem správne, *zajtra sme tam naisto, *potom ešte možno jednu
noc, ak sa nám bude chcieť.

Dňa 13. augusta 2015, 19:06, Martin Fabšík <manganistandraselny@xxxxxxxxx>
napísal(-a):

Achjo :D
Ale to bude teraz asi aj inde a verím, že to nie je bezdôvodné.... Tak
vezmem petrolejku, nech máme ohník aspoň na podnietenie nálady a ak sa
rozložíme karimatky a budeme pozorovať, tak zas až toľko svetla okolo
nás nebudeme potrebovať. Čo vy na to? Alebo sa vám to nepozdáva?

Dňa 13. augusta 2015, 18:57, <valenti.menichova@xxxxxxxxx> napísal/a:
Teraz mi ocino povedal, že sa tam je prísny zákaz zakladania ohňa kvôli
teplu

Dňa 13.8.2015, o 18:09, Martin Fabšík <manganistandraselny@xxxxxxxxx>
napísal:

Áno, niekde pri tej chate, ktorú sme nakoniec zamietli pre cenu. Malo
by to byť nad dedinou a fajn :)

Dňa 13. augusta 2015, 18:07, Martin Chudjak <matoxy314@xxxxxxxxx>
napísal/a:
aha počkaj lúky na čremošnom iné ako tá lúka nad chatou kam sme
chodievali?

Dňa 13. augusta 2015, 18:04, Martin Fabšík <
manganistandraselny@xxxxxxxxx>
napísal(-a):

Ak by sme šli na tie Vaľou navrhované lúky, ktoré sú vraj dobré, tak
by to malo byť v pohode a jedine sa dohodnúť na spôsobe cesty :)

Dňa 13. augusta 2015, 18:00, Martin Chudjak <matoxy314@xxxxxxxxx>
napísal/a:
Ok zatiaľ to vyzera na čremko. a stíhate to niekto zajtra vybaviť?
Lebo
ak
nie, tak asi len tá Blatnica nam ostava. Ale ja potrebujem na obed
odist
BA tak ešte dnes sa treba dohodnut. najneskor rano.

Dňa 13. augusta 2015, 15:57, Martin Chudjak <matoxy314@xxxxxxxxx>
napísal(-a):

tak šťukajte:

http://doodle.com/sfdvm635cdf976yv

Dňa 13. augusta 2015, 14:35, Marta <9martuska13@xxxxxxxxx>
napísal(-a):

Blatnica

Dňa 13. augusta 2015, 12:05, Stanka Matugova <
stanka.matuga@xxxxxxxxx>
napísal(-a):

Čremošne,

blatnica - autocamp

Dňa 13. augusta 2015, 11:52, Martin Fabšík
<manganistandraselny@xxxxxxxxx> napísal(-a):

Tak dajme návrhy, kde všade sa dá ísť a nech doodle rozhodne....

Dňa 13. augusta 2015, 9:25, Martin Chudjak <matoxy314@xxxxxxxxx>
napísal/a:
Inak doodle is your friend ;) Dnes ho niekto z organizátorov
založte,
nech
sa hlasuje do večera do šiester a potom rozhodnite.

Dňa 13. augusta 2015, 9:23, Piepor <piepor@xxxxxxxxx>
napísal(-a):

Som na tom rovnako ako Tuška. A chcelo by to, aby niekto túto
dilemu
rozlúskol, lebo na dohadovanie máme už len necelý deň, tak nech
neprepasieme :-D (preto sa osobne prispôsobujem, lebo čím viac
ľudí
sa na
niečom dohaduje, tým dlhšie trv, než k niečomu dospejú ;-))

Dňa 13. augusta 2015, 8:05, Marta <9martuska13@xxxxxxxxx>
napísal(-a):

Ja sa prisposobim. Ale som za miesto, ktore bude najblizsie k
Martinu.
Tuska

Dňa 13. augusta 2015, 0:11, Jozef Tinaj <jozkin@xxxxxxxxx>
napísal(-a):

Dnes som sa díval na oblohu spoza Polerieckeho cintorína a
behom
pol
hodiny som tam videl 7 pekných meteorov ;-) Tak sa dohodnite,
nech
nezmeškáte ;-)
________________________________
Od: Martin Fabšík
Odoslané: ‎12.‎8.‎2015 23:01
Komu: gemma@xxxxxxxxxxxxx
Predmet: [gemma] Re: Perzeidy Stan Chata 2015

Hej, speje to k chaosu a už tiež neviem čo je ako...
Nekontaktoval
som
sa s ňou, lebo sa začalo riešiť, že sa na lúku Čremošnú
nejde...
Tak už
neviem. A keby sme šli na tú lúku, čo navrhla Vaľa? Ak je tam
pekne, mohlo
by to byť fajn...

Dňa 12.8.2015 10:14 PM používateľ "Piepor" <piepor@xxxxxxxxx

napísal:

Takže za mňa:
- OK je aj bez stanu, ale keby bolo treba stan, mám k
dispozícii
jeden
3-miestny (takže ja, plus ešte dve miesta sú voľné)
- rozlúsklo sa teda nejako, že kam sa vlastne ide?
(Manganistan,
skontaktoval si sa s tou Mrvou?) Ešte mi napadlo, či by sme
nedali noc
priamo na jej chate, alebo príp priamo skúsiť camp v
Blatnici
(vychádza to
na 4€ na osobonoc v prípade, že sú 3. ľudia v jednom stane)
- jedna noc z piatka na sobotu je za mňa OK
- ešte stále počítam s tým, že idem autom, predbežn som na
odvoze
dohodnutý so Staňou, takže mám ešte 2 miesta

P.S. Je to nutné riešiť v dvoch odelených vláknach? Nespeje
chaosu?

Rasťo

Dňa 12. augusta 2015, 22:09, Martin Chudjak
<matoxy314@xxxxxxxxx>
napísal(-a):

Nuže tak ako?

Dňa 12. augusta 2015, 17:13, Michal Matia
<6u7500041a@xxxxxxxxx>
napísal(-a):

Nejak sa začínam strácať v tom mieste, ale pokiaľ by sme
išli
na
Čiernu Vodu (Čremošné) tak by sa dalo ísť aj busom

Dňa 12.8.2015 16:43, "Tomas Brod"
<dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx>
napísal(-a):

--

--
S pozdravom

Staňa Maťugová / Stanja Matugova / Станя
Матюгова