[gate-copp] Re: details telco about Community of Prosthetics Practice

  • From: jeroen <jeroen@xxxxxxxxxxxx>
  • To: gate-copp@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 22 Oct 2015 23:01:44 +0200

Beste Arjen,

Door het wegvallen van een collega morgen op een locatie zal ik zijn
activiteiten moeten overnemen.
(hij zou een voordracht doen en was plots verhinderd).

Om die reden moet ik mij voor morgen helaas afmelden.

Uiteraard blijf ik graag geïnformeerd en betrokken.

Er vanuit gaande dat je hier begrip voor kunt opbrengen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Olsman

Op 20 okt. 2015, om 13:17 heeft Arjen Bergsma <a.bergsma@xxxxxxxxxxxxxx> het
volgende geschreven:

Dear all,

To join the meeting Friday, please go to:
https://www.anymeeting.com/739-539-634
<https://www.anymeeting.com/739-539-634>

In case you prefer to dial in via telephone, please let me know, so I can
send you the PIN code.

Best regards,
Arjen

--