[fotoskiasi] Re: Updates

  • From: Andreas Brokalakis <kingmouf@xxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 24 Oct 2011 11:33:57 +0300

Καλημέρα σε όλους!

συγγνώμη που δεν απάντησα νωρίτερα, αλλά λόγω μετακόμισης είναι προβληματικό
το θέμα internet, ιδιαίτερα τα ΣΚ.

Λοιπόν έχουμε και λέμε!

1. Ναι στην αφίσα! Καλό είναι να έχουμε κάτι αφισοειδές που μπορούμε να το
χρησιμοποιήσουμε και σε έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή (π.χ. Facebook που
ανέφερε ο Νεκτάριος).
2. Ναι στο δελτίο τύπου που προτείνω να το στείλουμε : στα Χανιώτικα Νέα
(και σε οποιαδήποτε άλλη τοπική εφημερίδα που δεν θέλει να πληρώσουμε), ίσως
λίγο πιο relaxed σε facebook, Google plus και στη τελική όπου ο καθένας μας
νομίζει ότι μπορεί να το διαβάσει κάποιος που να ενδιαφέρεται (π.χ. dpgr),
στο ράδιο (π.χ. Decode, Δίκτυο, ΚρήτηFM, Ράδιο Ένταση κτλ κτλ κτλ). Καλό θα
ήταν να βάλουμε links προς την ανακοίνωση στο facebook. Επίσης το site μας
λειτουργεί ώστε να αναφερθεί το site μας στο δελτίο τύπου και να υπάρχει
εκεί αναρτημένο το αφισάκι και το κείμενο του δελτίου (αλλιώς μπορούμε να
βάλουμε link προς τη σελίδα στο facebook); Αφισάκια μπορούμε να τυπώσουμε
ένα μικρό αριθμό και να τα κολλήσουμε στο TUC, στη Γαλλική, στο ΤΕΙ και
γιατί όχι Σπλάντζια, Eyeland και άλλα φωτογραφεία (λέω για eyeland και
φωτογραφεία γιατί ήδη ο Βασίλης έχει δώσει το τηλεφώνο μου και με έχουν
πάρει δύο άτομα και επίσης ο Αγγελάκης που είναι στη Δημοκρατίας έχει κάνει
το ίδιο και έχουν επικοινωνήσει μαζί μου).
3. Μαριρένα, μέσα σε αυτά που λες περί εκδρομών κτλ, αλλά τα κανονίζουμε
όταν θα αρχίσουμε να βρισκόμαστε.

Δεδομένου ότι όλα αυτά θέλουν κάποιο χρόνο και δεν έχουμε μιλήσει με τον
ιστιοπλοϊκό, εγώ θα πρότεινα το εξής:
- τα ετοιμάζουμε όλα (αφισάκι, σποτάκι, δελτίο τύπου) ώστε να είναι έτοιμα
την Τετάρτη. Μόλις την Τετάρτη μιλήσουμε με τον ιστιοπλοϊκό και πούμε για το
ποια μέρα και ώρα είναι διαθέσιμη τα στέλνουμε αμέσως. Νομίζω ότι είναι πολύ
καλή μέρα πρώτης συνάντησης η Τετάρτη 2/11 που πρότεινε ο Λευτέρης και
επίσης αν τα στείλουμε όλα αυτά από την Τετάρτη (άρα δημοσίευση από Πέμπτη)
είναι αρκετές μέρες ώστε να διαδοθεί, δεν νομίζετε;
- θα πρότεινα μια συνάντηση "κλειστού τύπου" την Τετάρτη 26/10 (μεθαύριο)
ώστε να κανονίσουμε όλες τις λεπτομέρειες. όπως το ποιος και πότε κάνει το
κάθε μάθημα, κανόνισμα τεχνικών θεμάτων με τον ιστιοπλοϊκό (π.χ. μας δίνουν
το projector ή πρέπει να βρούμε μόνοι μας) και να πιούμε και ένα καφέ μαζί
βρε αδερφέ! Επίσης δεν θα το έβρισκα κακό, εφόσον καταλήξουμε σε ένα
πρόγραμμα, να επικοινωνήσουμε και με τη ΛΕΦΚΙ και να τους πούμε κοιτάξτε
εμείς τι έχουμε προγραμματίσει, πείτε μας τι θα κάνετε και εσείς και κατά
πόσο μπορούμε να συνεργαστούμε σε οτιδήποτε.

Ανδρέας