[fotoskiasi] Re: Polaroid film

  • From: Sino <ks@xxxxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Aug 2010 14:42:19 +0300

Καλησπέρα Απόστολε,

Στο eBay αν βρεις ληγμένα είναι φθηνότερα. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου κάτσει
με τα ληγμένα, από κανονικότατες φωτογραφίες ως τελείως περίεργες -
αποχρωματισμένες - μονοχρωματικές - προβληματικές. Εγώ λέω πως είναι μέρος
της γοητείας της Polaroid αυτό.

Επίσης, εξίσου ακριβά με όσο λες, μπορείς να βρεις εδώ καινούργια φιλμ:
http://shop.the-impossible-project.com/shop/