[fda-list] zalaczniki przesylane na liste i kilka innych spraw.

  • From: "Marcin Zieba" <riis@xxxxxxxxxx>
  • To: <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Dec 2001 22:48:00 +0100

Czesc,
Mysle, ze bedzie dobrze jesli napisze te kilka zdan....
Po pierwsze, nie nalezy wyslac na liste zadnych zalacznikow "dziwnych",
slowo dziwne, najlepiej tlumaczyc sobie jako "zadnych" ;-) gdyz wiekszosc
zostanie i tak wycieta przez automat. To samo tyczy sie ew. listow w HTML-u.
Mozliwe, ze ladnie wygladaja, nie przecze.... ja tylko prosze ;-)
Nastepna rzecz, to co rozne czytniki poczty potrafia zrobic z e-mailem, to
jest inna sprawa.Jezeli macie mozliwosc wyboru tego, co stanie sie z tym, co
wlasnie napisliscie, wybierajcie zeby e-mail nie byl w zaden sposob
kodowany. OE na pewno na cos takiego pozwala. Inne? nie wiem. Powinny, jesli
nie, to chyba lepiej zmienic lub napisac wlasny.
Fajnie jest takze pamietac, z jakiego adresu zapisywaliscie sie na liste,
e-maile wyslane z innego po prostu nie dojda. (no, to akurat jest polprawda,
_ja_ je  dostaje, i jesli to cos naprawde waznego, moge to wyslac, ale bez
przesady ;-)) )
Do wszystkich, chcacych zmienic adres,
wypiszcie sie, a potem zapiszcie z nowego.
I taka mala podpowiedz, zeby wyslac mail-a z polem "from" ustawionym na to
co trzeba, wystarczy tak wpisac w e-maila/ustawieniach programu czy gdzies,
to ze jakiegos superportal.pl nie ma, nie znaczy ze nie mozna sobie napisac
wpisujac w From: hipermarket@xxxxxxxxxx czy inaczej. To juz tylko jesli
komus zalezy, zeby odbiorca wiedzial, do kogo odeslac... no, jest jeszcze
Reply-to, ale ;-)
Ale najprosciej zapisac sie z nowego, a o starym zapomniec, jesli juz go nie
ma, wtedy albo ja, albo automat po 10 bledach usunie.
Gdyby ktoś chciał przejrzeć jakies statystyki, czy coś w tym stylu, ile kto
pisał, to zawsze ma do dyszpozycji //www.freelists.org inna sprawa, ze
wbic sie tam jest czasem ciezko. Ja probuje od wczoraj ;-), wlasnie cos mi
zaczelo wychodzic.
I generalnie, sprobujcie wyslac mail na fda-list-request@xxxxxxxxxxxxx z
tematem "help". I pamietac o tej mozliwosc, lub zapisac sobie, wydrukowac i
powiesic nad lozkiem, czy co tam chcecie, ten e-mail.

to by bylo chyba wszystko na teraz.

jeszcze tylko moze krotka statystyka:
  Marcin Zięba <riis@xxxxxxxxxx>
  orkiszk@xxxxxxxxxxxxxx
  angel@xxxxxxxxxxxxxx
  anna_w71@xxxxxxxxx
  rafalm@xxxxxxxxxxxxxx
  marek@xxxxxxxxxx
  nelson@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
  ddzi@xxxxxxxxxxxxxx
  adamkasperski@xxxxxxxxxxxx
  kulbas@xxxxxx
  akilon@xxxxxxxxxxxxxx
  sumo@xxxxxxxxxxxxxx
  piotrmat@xxxxxxxxxxxxxx
  asia422@xxxxxxxxxxxxxx
  witold@xxxxxxxxxxxxxx
  barbarao@xxxxxxxxxx
  rachwalb@xxxxxxxxxxxx
  skuriat@xxxxxxxxxxxxxx
  aslowik@xxxxxxxxxx
  slawek_sz@xxxxxxxxxx
  szalajko@xxxxxxxxxxxxxx
  boguskaw@xxxxxxxxxx
  pawelw_pl@xxxxxxxxxx
  krupcia2000@xxxxxxxxxx
  blue422@xxxxx
  krzad@xxxxx
  KBarczyk@xxxxxxxxx
  krisdk@xxxxxxxxxxxxxx
  marekg_pl@xxxxxxxxx
  andy.fm@xxxxxxxxx
  Wojciech_Kusz@xxxxxxxxx
  mlenczuk@xxxxxxxxxx
  lmar11@xxxxx
  amielniczek@xxxxxxxxxxxxxx
  goblin_edi@xxxxxxxxx
  baryczka@xxxxxxxxxxxxxx
  gregs@xxxxxx
  janbos@xxxxxxxxxxxxxx
  pumexx@xxxxxxxxxx
  mirtoto@xxxxxxxxxxxxxx
  bozenaw@xxxxxxxxxx
  walus@xxxxxxxx
  magdawoloszynek@xxxxxxxxxx
  wojtekz@xxxxxxxxxxxxxx
  g_art@xxxxxxxxxx
  piotrekgroszek@xxxxxxxxxxxxxx
  dr_witek@xxxxxxxxxxxxxx
  KBarczyk@xxxxxxxxxxxxxx
  ziemiant@xxxxxxxxxxxxxx
  pbawor@xxxxxxxxxxxxxx
  natanael@xxxxxxxxxx
  kbarczyk@xxxxxxxxxxxxx
  annaw@xxxxxxxxxxxxx
  bielcow@xxxxxxxxxxxxxx
  bielec@xxxxxxxxxxxxx
  luksik@xxxxxxxxxxxxx
  slawlos@xxxxxxxxxx
  amfi12@xxxxxxxxxxxxxx

ps. mam nadzieje, ze ten OE wysle mi to jak trzeba, a nie osadzi mi w mailu
pol windowsa. ;-)

Marcin Zieba

--
Aby zrezygnować z subskrypcji napisz do fda-list-request@xxxxxxxxxxxxx ze