[fda-list] uwaga turysci!

  • From: "Ania" <amielniczek@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "5fda" <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Jul 2001 23:35:05 +0200

nie napisze teraz nic przyjemnego.
jesli sie wybieracie w rejon Szczucina, wezcie pod uwage taka mozliwosc, ze
zostaniecie napadnieci lub okradzeni. takiego chamstwa nie widzialam wczesniej,
zylam sobie na tym bozym swiecie wierzac w ludzka uczciwosc. a tymczasem, gdy
jedni biegna umacniac waly przed powodzia, inni ich okradaja. jedni sie bawia
na weselu, inni przychodza i bezczelnie groza, zeby im dac co sie nalezy, bo
porozbijaja samochody.
mialam jeden wyjazd na tych wakacjach i musieli mi zepsuc jacys menele humor.
Aska, jak Ty tam jeszcze zyjesz? swoja droga, przepraszam za te antyreklame,
ale raczej mysle, ze to nie ja ja robie, lecz twoi ziomkowie.

pozdrowienia dla wszystkich! przekazcie tez tym biedakom niezmodemowanym
pa

ania

--
Czatuj, wy¶lij sms-y, sprawd¼ pocztê