[fda-list] czesc ludzie z bagien

  • From: "Ania" <amielniczek@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "5fda" <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Jul 2001 00:07:26 +0200

czesc wszystkim.
jak zyjecie? nie macie przyspieszonego kursu plywania?
Bo¿ena, co z waszym zalewem? nie rozrosl sie nieco?
Janka Szczucinianka (sorki, ale czy nie ladnie brzmi?), Wis³a nie wdziera sie
wam do domow? mam w sobote w szczucinie weselisko i ciekawa jestem, czy mam sie
wybrac samochodem, czy pontonem? czy bedzie obowiazywal stroj wieczorowy, czy
raczej plywacko - rybacki?
niestosowne to nieco, ale lepsze to, nizbym miala tu biadoliæ, nieprawdaz?
mieszkam sobie dosc bezpiecznie i nie dociera do mnie to wszystko. jakby ktos
gdzies utknal w okolicach przeworska, to zapraszam. (ale bez przesady, drzwiami
i oknami pchac sie nie musicie, powolutku)
koncze juz
nie musiales (-as) tego czytac, mogles skonczyc na poczatku
pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje, ze nic nikomu sie nie stalo
jeszcze jedno, co jest z przejsciem ze slowacja z zakopanego? moja siostra
utknela
koncze, nie dajcie sie zwariowac!
Ania M.
ps. dziekuje za zyczenia

--

Darmowy komunikator internetowy - zainstaluj
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl ]

--
Aby zrezygnowaæ z subskrypcji napisz do fda-list-request@xxxxxxxxxxxxx ze