[fda-list] Re: Zaliczonko ? Jakie zaliczonko ?

  • From: Krzysztof Orkisz <orkiszk@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: fda-list@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 19 Jan 2002 19:47:56 +0100

19 stycznia 2002 o godzinie 19:02:47 fda-list@xxxxxxxxxxxxx napisal(a):

> V2l0YW0gIQ0KDQpaIHRlZ28gY28gcGFtaWV0YW0gdG8gbWFnaXN0ZXIgbWlh
> bCBkbyBrb2dvcyBuYXBpc2FjIG1haWxhLg0KQWxlIGRvIGtvZ28gPz8/Pw0K
> TmllIHdpZW0gY3p5IG5hcGlzYWwgY3p5IG5pZSBhbGUgd2llbSBqZWRubyA6
> IHRvIG8gamVkbm8gemFsaWN6ZW5pZSB6YSBkdXpvLg0KDQpKYSBvc29iaXNj
> aWUgbXlzbGUsIHplIG5hcyBzdGFjIG5hIHRvIHphbGljemVuaWUgLi4uIHBy
> emVuaWVzYyBuYSBibGl6ZWogbmllIG9rcmVzbG9uYSBwcnp5c3psb3NjLg0K
> DQpQb3pkcmF3aWFtIHogemltbmVnbyBpIHNuaWV6bmVnbyBQcm9taWVuaWEg
> ISEg

co po przetlumaczeniu na jezyk ojczysty znaczy:

----- poczatek cytatu ------
Witam !

Z tego co pamietam to magister mial do kogos napisac maila.
Ale do kogo ????
Nie wiem czy napisal czy nie ale wiem jedno : to o jedno zaliczenie za duzo.

Ja osobiscie mysle, ze nas stac na to zaliczenie ... przeniesc na blizej nie
okreslona przyszlosc.

Pozdrawiam z zimnego i snieznego Promienia !!
----- koniec cytatu ------

poniewaz autor sie nie podpisal, nalezy domniemywac ze jest to niejaki
Szaza, osobnik mieszkajacy w zimnym Promieniu

Pozdrawiam
--
Krzysztof Orkisz         mailto:  orkiszk@xxxxxxxxxxxxxx

--