[fda-list] I co¶ dla kolegów informatyków

  • From: Madzia Szałajko <szalajko@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "listamailingowa" <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Jan 2002 14:24:25 +0100

Idzie sobie chlopak przez las i nagle slyszy jakis glos dobiegajacy z ziemi:
- Hej czlowieku!
Schylil sie, myslac, ze to jakis krasnoludek, tudziez inny elf, szuka, szuka,
az w koncu znalazl - zabe. Pyta sie jej:
- A cos ty za jedna?
Zaba mu odpowiedziala:
- Jestem zakleta ksiezniczka. Jesli chcesz, to mozesz mnie odczarowac.
Wystarczy tylko, ze mnie pocalujesz.
A on nic nie odrzekl, tylko usmiechnal sie, podniosl zabe i schowal do kieszeni
w koszuli. Zabce jezyka w gebie zabraklo, ale w koncu ochlonela i dalej kusila
z kieszeni biednego chlopca:
- Jesli mnie odczarujesz to... to.. to bedziesz mogl robic przez tydzien co
zechcesz! - obiecala zabka.
Chlopak ponownie nic nie odrzekl. Wyjal tylko zabke z kieszeni, usmiechnal sie,
schowal do kieszeni i poszedl dalej.  Zabka juz nieco przyzwyczajona po
pierwszym szoku ochlonela troche szybciej.  Po chwili znow odzywa sie do niego
w te slowa:
- Jesli mnie odczarujesz, to bedziesz mogl przez miesiac robic ze mna co
zechcesz! - widac zdesperowana byla biedaczka...
A biedne, kuszone chlopcze nic... Wyjal tylko zabe z kieszeni, usmiechnal sie,
schowal do kieszeni i poszedl dalej. Zabka na to wziela sie na odwage (byla
wszak bardzo przyzwoita i dobrze wychowana ksiezniczka) i powiedziala:
- Jesli mnie odczarujesz, to bedziesz mogl przez rok robic ze mna co zechcesz!
A chlopiec tylko wyjal zabe z kieszeni, usmiechnal sie, schowal do kieszeni i
poszedl dalej. Zabka juz calkowicie zrozpaczona, bez nadziei na zdjecie klatwy,
rozplakala sie pytajac:
- Sluchaj... powiedz mi, czemu ty taki dziwny jestes? Moglbys przez rok robic
ze mna co zechcesz, a ty nic...
Na to on wreszcie zareagowal. Wyjal zabke z kieszeni i odpowiedzial jej:
- Widzisz malutka... Ja jestem informatykiem... nie wiem na co mi dziewczyna...
Zreszta co ja bym z nia robil... A taka gadajaca zabka to fajna rzecz i koledzy
beda zazdroscic.

Pozdrawiam
Madzia Sum

--