[EST-informo] Lastaj lecionoj kaj programo en decembro

  • From: Juha Metsäkallas <Juha.Metsakallas@xxxxxx>
  • To: est-informo <est-informo@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Nov 2019 15:42:11 +0200

Saluton!

La lega rondo kaj la elementa kurso havas siajn lastajn renkontiĝojn en la venonta mardo, kiel kutime je la 15.45 resp. 17.20 an Aurala.

Lastfoje dum la renkontiĝo en la kafejo Sirius ni decidis havi julpaŭzon tiel, ke nun la 25.12. kaj 1.1. ni *ne* renkontiĝos. Alidire ni kontinuas renkontiĝi normale ĉiumerkrede escepte dum la du festotagoj, la unua dum la julo kaj la alia en la komenco de la nova jaro.

La jula festeto de EST okazos la 10-an de decembro ekde la 17-a en salono de Aurora en la Civitana Instituto de Aurala.

Ĉiuj eventoj estas en la eventokalendaro de EST

   https://finnababilejo.fi/forumoj/temo/est-eventokalendaro/

Ĝis mardo!

Juha