[elvys] Re: obhajba projektu

  • From: David Kusák <kusakd@xxxxxxxxx>
  • To: elvys@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 04 Dec 2008 14:40:14 +0100

Treba ten mejl dojde:)

No ja jsem zitra doma, tak tam bohuzel skocit nemuzu, ale jinak bych se tam sel mrknout, jestli je to verejne.. hlavne myslim, ze bude dobry sledovat (a zapisovat :)), co jim vytykaji, at je muzeme precurat a dat si na to pozor..

DK

Jiri Horky napsal(a):
Ahoj,

zitra udajne v S4 jsou nejake obhajby projektu, ktere jsou verejne - jeste al nevim v kolik. Myslim, ze by bylo velmi zajimave se tam zajit podivat. Mate nekdo cas? ja bych mel byt v praci,a le myslim, ze chvili bych se utrhnout mohl.

Jirka H.