[elk-spanish] Re: [elk-spanish] Σχετ: [elk-spanish] RE: [elk-spanish] Σχετικά με το μάθημα της Τετάρτης 25 Ιουνίου 2014

  • From: Elpida D <elpida.nto@xxxxxxxxx>
  • To: elk-spanish@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 1 Jul 2014 17:11:50 +0300

Καλησπεραααα..... εγω δεν ειχα καταφερει να ερθω τις 2 τελευταιες τεταρτες
(εκτος απο αυτη π περασε που δεν καναμε τεταρτη). Κριμα ...δυστυχως δεν
μπορω να ερχομαι πεμπτες λογω δουλειας, οποτε θα περιμενω τα μειλ σας των
μαθηματων.... κ επιπλεον οσα μας στελνετε.
Καλο υπολοιποοο!!!

Ευχαριστω
Στις 1 Ιουλ 2014 9:10 ΠΜ, ο χρήστης "miguel samothrakis" <
samugreek1@xxxxxxxx> έγραψε: