[eaf] Re: [eaf] qt fájlírás/olvasás

  • From: "SZABONE Nacsa Rozalia" <nacsa@xxxxxxxxxxx>
  • To: eaf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Apr 2007 09:38:19 +0200

Kedves Ákos!

Az gondolom, hogy nem teljes a fájl elérési útvonala. Ezzel kapcsolatban egy
lehetséges megoldást talál a
http://people.inf.elte.hu/nacsa/Lectures/qt4/eaf3/eaf3_qt4_mod02_munkafuzet.pdf munkafüzetben
 ( 3. oldal, utils modul)

QString Utils::getApplicationDirPrefix()
{
 return qApp->applicationDirPath() + QDir::separator();
}

Ha nem akarja ezt a segéd függvényt használni akkor az elérési útvonal
összeállításához kapcsolja össze a qApp->applicationDirPath() +
QDir::separator() stringet és a fájl nevét, és ezen a helyen keresse a fájlt.

Üdvözlettel,

Szabóné Nacsa Rozália

On Tue, 10 Apr 2007 14:32:04 +0200, Ákos György Pfeff wrote

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)
Debian Project (http://www.debian.org)