e-Ðýëç Åêðáßäåõóçò RE: λιστα

  • From: "WebAdmin e-Πύλης Εκπσης" <vmpousios@xxxxxxxxx>
  • To: <arxetipo@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Dec 2002 15:05:43 +0200

Δε νομίζω πως φταίει η λίστα για τα μηνύματα πορνογραφικού περιεχομένου.
Εμένα γιατί δε μου έρχονται?
Αν φοβόμαστε μη μολυνθούμε, πρέπει να διακόψουμε την ηλεκτρονική
αλληλογραφία?
Βάλτε κατάλληλη προστασία, ώστε να μην έχετε πρόβλημα.

Διαφορετικά, παρακαλείται ο διαχειριστής της λίστας μας
Να προχωρήσει στη διαγραφή σας.

Να είστε καλά

Φιλικά
Βασίλης Μπούσιος