e-Πύλη Εκπαίδευσης FW: FW: Κ.Δ.Α.Υ.

  • From: "WebAdmin e-Πύλης Εκπσης" <vmpousios@xxxxxxxxx>
  • To: <e-pylh@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Jul 2003 14:00:18 +0300

-----Original Message-----
From: Γιώργος Μπότσας [mailto:gmpotsas@xxxxxxxxxxxx]
Sent: Wednesday, July 16, 2003 11:07 AM
To: vmpousios@xxxxxxxxx
Subject: RE: e-Πύλη Εκπαίδευσης FW: Κ.Δ.Α.Υ.

Αγαπητοί Συνάδερφοι Εκπαιδευτικοί,

Τα παρακάτω ερωτήματα απευθύνονται σε όσους γνωρίζουν το σχετικό θέμα:

Σας απευθύνω τα ερωτήματα εκλεκτού συναδέρφου (Ψυχολόγου) που πρόκειται να
διορισθεί σε Κ.Δ.Α.Υ και επικοινώνησε μαζί μου ζητώντας να πληροφορηθεί τα
παρακάτω.:

- Ποιες θα είναι οι μισθολογικές αποδοχές του;

Oι ψυχολόγοι σύμφωνα με το νόμο της Ειδικής Αγωγής (2817 / 2000) είναι
υπάλληλοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ21 ή ΠΕ23 και οι αποδοχές
τους είναι αυτές του εισαγωγικού κλιμακίου 18 ή 15 δεν είμαι σίγουρος
προσαυξημένες κατά το επίδομα ειδικής αγωγής.

- Ποιο το σύνηθες ωράριο εργασίας;

Το ωράριο είναι αυτό των δημοσίων υπηρεσιών (όχι των σχολείων)

- Είναι νόμιμη η παράλληλη άσκηση του επαγγέλματός του ιδιωτικά;

Δεν γνωρίζω αλά υποθέτω πως σαν δημόσιοι υπάλληλοι δεν θα μπορούν νόμιμα να
ασκούν ανάλογα ή τα ίδια καθήκοντα στον ιδιωτικό τομέα. Μάλλον στο Σύλλογό
του θα πρέπει να απευθυνθεί.

-          Ποιο ακριβώς θα είναι το αντικείμενό του;

Ο νόμος 2817 / 2000 δεν περιγράφει με σαφήνεια και αναλυτικά τι κάνει η κάθε
ειδικότητα στο Κ.Δ.Α.Υ. αλλά γενικόλογα για όλους. Πάντως και η εμπειρία από
τις διαγνωστικές ομάδες που υπήρχαν (ο πρόδρομος θεσμός των ΚΔΑΥ) κάνουν
όλες τις ψυχολογικές εκτιμήσεις, συμβουλευτική σε γονείς κλπ. Και προφανώς
έχουν συμβουλευτικό ρόλο στην κατάρτιση εκπαιδευτικού προγράμματος για το
παιδί.

Μπότσας Γιώργος

            Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής - υπ. Διδάκτορας Παν. Θεσσαλίας

            http://botsas.go.to <http://botsas.go.to/>