Re: _Vedr._word-dokumenter_på_U2

  • From: Anna Sophie Lübeck <asl@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Dec 2015 18:07:14 +0100

Ok, bare det jeg gerne ville vide. Så man kan altså godt skrive begyndelsesbogstavet på den mappe, man gerne vil finde og så bare pile nedad. Det var jeg ikke klar over, men god information, tak for det.
A.S

-----Oprindelig meddelelse----- From: Laus Klúwer
Sent: Monday, December 07, 2015 1:31 PM
To: dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: SV:_Vedr._word-dokumenter_på_U2

Hej på listen.
Man kan jo sagtens have mange mapper, og undermapper, i dokumenter hvis man gerne vil havae organiseret tingene. Såvidt jeg ved, er der dog ikke nogen mulighed for at søge efter mapper. Hvis man står i "dokumenter" og skal til en bestemt mappae, kan man jo trykke begyndelsesbogstavet på mappenavnet, og man kommer så til den første mappe, errer det første dokument, med det begyndelsesbogstav. Nærmere kan vi nok ikke komme det.

Venlig hilsen
Laus Klüwer.

Sendt fra min Braille Sense U2.