[dk-u2beta] Tidligere rapporterede fejl

  • From: Hans Christian Andersen <Hans.Christian.Andersen@xxxxxxx>
  • To: "dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx" <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Nov 2015 07:57:55 +0000

Hej med jer.
Jeg har tidligere sendt nedenstående fejl til Bue.

Jeg har fundet nedenstående i U2 version 8.5 beta dk 20151028:

Manglende oversættelse i indstillinger "enable spell-check"

Sikkerhedskopier/gendan indstillinger.
Indstillingerne for sikkerhedskopiering i kalender og adressebog bliver ikke
gendannet når man gendanner sine indstillinger.

Kalender:
Ved valg af gentagelse er der følgende fejl:
Valg af dag står der "gentagelsesinterval: 1 days"
Ved valg af ugenligt står der "gentagelsesinterval %s år"
Genvejstasten til at gå til dagsdato (mellemrum-backspace-enter-t" fungerer
ikke, den bliver stående på den dato som er fremme i kalenderen.

Facebook:
Mangler der ikke en genvejstast til at hente de næste opslag lige nu skal man
tabbe hen på næste-knappen og trykke på enter.
Ønskes: mulighed for visning af flere end 6 opslag af gangen. I Twitter kan man
få vist 30 af gangen.

Tekstbehandling:
Hvis man åbner en kode beskyttet fil, bliver bindestreger ikke vist med en
stjerne under indskrivning af koden. Det har siden vist sig at man ikke kan
bruge special-tegn i kodeord i tekstbehandlingen.

Venlig hilsen

Hans Christian Andersen
IT-Konsulent
Hans.Christian.Andersen@xxxxxxx
Direkte tlf. 6314 0662
[RSD - LOGO]
Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi

Center for Rehabilitering og Specialrådgivning
Synsafdelingen
Heden 11. 5000 Odense C
Telefon 6314 0567
www.rehabilitering-fyn.dk