SV: Skrivebeskyttet tilstand i U2

  • From: Bue Vester Andersen <bue@xxxxxx>
  • To: "dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx" <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Dec 2015 08:25:29 +0000

Hej igen Anna Sophie!

Ved nærmere undersøgelse ser det faktisk ud til at være en feature og ikke en
fejl. Der er andre funktioner, der reagerer på samme måde, f.eks. læsetilstand
(original eller komprimeret). Første gang du trykker Mellemrum-pkt.1246,
fortæller U2 bare status. Først næste gang du trykker, ændrer du læsetilstanden.

Man kan altid diskutere hvor praktisk det er. Personligt mener jeg, at der
næsten kunne være funktioner, hvor det var endnu mere relevant at den giver en
status, f.eks. forkortelsesgrad eller Braille-sprog.

Fejlen består i, at denne feature, så vidt jeg umiddelbart kan se, ikke er
nævnt i manualen.

M.v.h. Bue