Re: SV: Alarmtidspunkt i aftalekalenderen.

  • From: Laus Klüwer <laus.kluewer@xxxxxxxxxx>
  • To: dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 Nov 2015 18:48:03 +0100

Hej igen.
Ja naturligvis kan man det, men en fødselsdag skriver jeg altid så den varer
hele dagen, og bliver gentaget hvert år. Derfor ville det være smart hvis man
kunne sætte alarmen som jeg beskrev det. Men har jeg misforstået noget, er der
ikke mere at gøre ved det. Jeg skrev blot for at advare eventuelle andre.

Venlig hilsen
Laus Klüwer.

Sendt fra min Braille Sense U2 MINI.